Wednesday, August 14, 2013

HImmmmmmmm :')


dear diary, guess what, i just found someone that truely deeply undertanding me. and what, he's not percently like others even i know as a man, nothing different much :)

terima kasih kepada Tuhan kerana kurniakan aku seorang insan yang memahami aku, menerima aku apa adanya, sabar dgan perangai dan kerenah aku. walaupun aku tahu pada dia, dia tak sesempurna mana, namun InsyaAllah, dia akan menjadi yang terbaik :)

aku berharap agar hubungan ni berpanjangan sampai ke syurga Insya Allah walaupun aku tahu bnyak kekurangan yang kami peroleh. tapi, itu semua boleh diubah. Insya Allah. dan berhrap juga kame dpat menempuh segala rintangan dgan tabah dan sabar Insya Allah. 


thank you for reading :) 

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home